Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.06.2017 10:21 - Сладоледено
Автор: vielichkata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6465 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Жега. А-ха да се развихри лятото. По никое време. Юни?!     Кафеджийницата бълва кафета и фрапета. Вънка – 35, вътре – 20, свежо, с аромат на колумбийско кафе и чай с годжи бери.    Отваря се вратата. Пристъпва едно създание, тъмно отвън /кат’ гледам и отвътре/, с наситения цвят на холандско какао. И още по-наситен аромат на тридневен холандски труп. Или каквото и да било там, умряло. Даже и с лек, северозападен дъх на чесън и салам „Камчия”.     Задъхвам се. - Адин сладалед хискам. - Какъв си избрахте? - Бел.      Боже, почна се. Тая я знам. От три години кръстосва квартала. До ден днешен е бременна и гладна. Аз, лично, когато не похапвам редовно, приличам на спагетка, таз’ -  отпрала един ми ти гъз и един ми ти бюст, и втасала като великденски козунак. От глад. Слонче да беше родила, щеше да е по-елегантна.     Вади едни топли, влажни два лева от гръдта си (което ме връща 22 години назад във времето, когато работех в „Бинго Люлин”, в „Люлин”, когато повечето ни клиенти ползваха сутиените и чорапите си за портмонета).   - Фунийка или кутийка? - Бел. - Фунийка или кутийка? - Чашка.       Взимам ключа от фризера и изхвърчам. То се не трае. Отварям, изваждам „един от деведесе”, „бел”, радвайки се, че ще се свърши.   Неееее!   - Кака, хискам оня! Не тоа! - Кой бе, душо? - Те тоа, те!      И виждам как какаовата ръчичка посяга навътре в хладилника.     ЛЕЛЕ! За миг си представям как една дузина дечица се тръшват от бактериални инфекции.    Рязко дърпам капака. Толкова рязко, че съм на ръба да й потроша кокалчетата. С риск „ЕВРОРОМА”  да ме фризират после.   - Не пипай! Фризерът е мой! - Дай ми сладаледа! - НА!       Радвам се, че всичко свършва.     Няколко минути.       ‘Щото Нещото сяда на бордюра, въпреки тригодишната си бременност, опъва си какаовите краченца на тротоара и започва да се бори. С лъжицата. На петата минута успява да я забучи в „сладаледа”. Огъва се приборът, наш’та -  в шок.    Извлича цялото съдържание. Ближе, ръфа, смуче оттук-оттам, където капе; между двулевките в сутиена, вече има и десерт.      Звъня на „Ловци на Духове”.      Та, от мен да знаете:    1. Детето на Фунийка и Кутийка е Чашка. 2. „Ловци на духове” е стар филм, в който едни пичове изтребваха всякакви гнусни твари. 3. Трето.



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vielichkata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 189456
Постинги: 96
Коментари: 53
Гласове: 125
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031